Golf II Skrevet Juni 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2013 Hei. Jeg har en golf 3 som jeg låner akkurat nå, pga min golf mk2 er under lakering, men så var jeg ute og kjørte idag, og mistet all motorkraft, og den ville ikke starte. og litt info om bilen, det er en 1994mod, med motorkode ABS. jeg fikk hjem bilen, så startet jeg på og feilsøke, og først trodde jeg at den ikke fikk bensin pga bensinpumpa i tanken ikke fungerte, og da lånte jeg rele't fra min "2'er" og fikk ikke start, så sjekket jeg gnist, og det er det, og etterpå fikk jeg hjelp av min far, og han kjørte starter men jeg så på diverse, og dette er jo en monopoit insprøyter, så det kom bensin til monopointen, så tok jeg en komptest på motoren og den var =0, på alle 4, er det noen som kan si meg hva som kan ha skjedd?? og motoren går veldig lett, som det er uten topp montert. håper på positivt svar MvH Golf II/Fikseaunet Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2013 Registerreim havari? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2013 regreimen er heil, den er nesten så stram at du kan spille musikk på den, og alle tenner er der :) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet Juni 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2013 (endret) Kanskje regreima er hel, men kan den ha hoppet noen hakk tro? At du ikke har kompressjon på alle fire minner da mistenkelig om at vilkårene for kompesjon ikke er tilstede (utrolig klokt sagt :P) - og er ikke vilkåret for kompresjon tilstede vil jo ikke motoren kunne gå heller. Endret Juni 28, 2013 av Hypnagogia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 regreimen er heil, den er nesten så stram at du kan spille musikk på den, og alle tenner er der :) Det er feil. På det lengste strekket skal du kunne vri reima 90 grader. Sjekk timinga. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg