Wheelman Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Går The Ride på discovery norge? i såfall når?? Går american shoppers bare på fredager? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Var The Ride forige søndag, men ikke noe idag, eller neste uke. http://www.discoverynorge.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Får live opp igjen denne gamle tråden. Ser at OCC gutta holder på med Miller sykkelen nå. Så sykkelen i levende live i August i år. Ikke min favoritt av syklene de har lagen men Tok ikke så mange bilder av den, men her er et av de: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 fett:D OCC gutta bygger fete sykler ja :) Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 heter det ikke "Rides" og ikke "The Ride" ? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by antheus Får live opp igjen denne gamle tråden. Ser at OCC gutta holder på med Miller sykkelen nå. Så sykkelen i levende live i August i år. Ikke min favoritt av syklene de har lagen men Tok ikke så mange bilder av den, men her er et av de: Hvis noen ser han som lakkerte den der, så må han gjerne få øve seg litt på bilen min også ... Hadde ikke vært leit å ha så peiling på lakkering. Du fikk ikke med hengeren på sykkelen! Sveiseapparat, klart til bruk, med sveisemaske i matchende farger. For bil/motor-interesserte er det massevis på discovery : Ultimate cars (i helga var det luxury-cars) Rides (eller kjøretur (elns) som det heter på norsk) Scrapheap Challenge Massive Engines A Car/fly/sportsbil/... is borne og... .. eh.. den jeg ikke husker navnet på, der de får 800 pund, skal kjøpe en bil eller to, og bygge om til et spesielt oppdrag. og sikkert et par jeg har glemt. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Ligger en hel sesong på suprnova, jeg har lastet ned:) Vet ikke hvilken sesong det er da, noen som vet? Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Favoritt chopperen min fra occ er helt klart Firebike... Sinnsykt kult at de lagde forgasseren om til en brannhydrant :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Yoneck Du fikk ikke med hengeren på sykkelen! Sveiseapparat, klart til bruk, med sveisemaske i matchende farger. De hadde faktisk ikke hengeren der. Lakkingen var fet ja. Justin som gjør arbeidet for OCC har stålpeiling og klarer alltid og overbevise. Det beste han noen sinne har lakket er uten tvil tanken på POW-MIA sykkelen. Bare så syndt at utseende på sykkelen ble ødelagt av altfor liten vinkel på frontgaffelen ("rake" som den vinkelen kalles) Originally posted by EvenS Ligger en hel sesong på suprnova, jeg har lastet ned:) Vet ikke hvilken sesong det er da, noen som vet? Den sesongen som sendes på Discovery Europa nå, er sesong 2 Originally posted by momo Favoritt chopperen min fra occ er helt klart Firebike... Sinnsykt kult at de lagde forgasseren om til en brannhydrant :D Den er laget av Da-vincy. De gutta kan virkelig sine saker. OCC sa bare at de skulle ha en forgasser som passet til temaet så fikk de den brannhydrant forgasseren. (men dette viste du vel allerede) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Lakkeringa på POW-MIA sykkeln va sinnsyk. All ære til Justin (han som lakkerer sykklene), uten hans arbeid tror jeg ikke sykklene til OCC ville vært så "verdens kjente". Og ja, håper de sender Monster Garage på Discovery i nærmeste fremtid. Det skal vist være ganske bra. JEg er så lei av de "motor" seriene som går på discovery nå. Alt sendes jo i repriser hele tiden. Og de nye episodene av Junkyard Wars (tidligere Schrapheap Challange, før de st***e amrikanerne tok over) er så sykt dårlig. Programmlederne er jo helt på tryne.... Nei, det var bedre tider før, når Robert Lewelynn (?) var programleder og det var faste "lag". Da var det i det minste litt humor inn i bildet... *sukk* :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 På Discovery får det utrolig mange bra bilrelaterte programmer og andre morsomme programmer: Bil: Rides Ultimate Cars Monster Garage Monster Nation American Hot Rod (jeg er hekta på denne om dagen :D ) A Car is Born A 4x4 is Born Motorsykkel: American Chopper Great Biker Build-Off Morsomt/div: MythBusters (hekta på denne å) Er noen flere også...deisse er de jeg kom på i frarten...så da er det bare å løpe på DC, eller bestille dvd`er fra USA. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg