BabeMagnetWagon Skrevet Juni 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 Hei. Jeg vurderer og kjøpe en MB 190 2.3 Cosworth, har muligheten til og kjøpe en nå :) Bilen er en 1987modell og kun kjørt 124.000km, men den er av amerikansk utgave. Bilen er i veldig bra stand, og fargen er den orginale koksgrå som man fikk på denne tiden. Så det jeg lurer på er, hvis jeg kjøper denne bilen, og skal selge den senere? hvordan er det og selge en slik bil her i Norge? Siden den er av amerikansk utgave? Noen som vet om bilen da automatisk har en lavere verdi i forhold til en Europeisk utgave?? Og er det noe spesielt jeg bør ta hensyn til og tenke på hvis jeg evt kjøper bilen? Siter - VW Touran 08 - Mazda Rx8 Highpower - Audi A4 TQ 2000mod (Solgt) - Chrysler Neon Hahn SRT4 270hk (Prosjekt 09/2010)Ferdig! (Solgt) - Bmw E36 328i cab 98mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg