Freeman Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Ikke vet jeg.. men dette er vel noe av det verste jeg har sett:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 De bør nesten ha gjort det der bare på gøy, fordi bilen skal vrakes el no.. Det var seriøst stygt... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Håper ikke det er seriøst! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Minner litt om noen RX-7'er og Civicer som kan observeres lunkende rundt i høyre fil på E6 iblandt :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Hohohoho!! Gjennomført. Må si asylmottaket (kufangeren) var svært kledelig. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 ser ut som planene mine for Granada det jo. >D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Loppa Minner litt om noen RX-7'er og Civicer som kan observeres lunkende rundt i høyre fil på E6 iblandt :D å hva mener du med det får jeg spørre Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Ja den var frekk må jeg si... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Ser ut som no som folka på programmet Scrapheap på Discovery har satt sammen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 En gammel type mazda 323 som går i byen. Fyren har klistra opp siden på bilen med parkett-gulvbelegg for å få samme effekt som det finnes på mange gamle amerikanere. For ikke å snakke om den frekke perlemor-effekten i lakken... :P Synes det var tøft jeg, har du en slik gammal bil så kan du like godt gjøre noe bøll med den... Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by CoaSlip En gammel type mazda 323 som går i byen. Fyren har klistra opp siden på bilen med parkett-gulvbelegg for å få samme effekt som det finnes på mange gamle amerikanere. For ikke å snakke om den frekke perlemor-effekten i lakken... :P Synes det var tøft jeg, har du en slik gammal bil så kan du like godt gjøre noe bøll med den... Laffffftebil!:D :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by CoaSlip En gammel type mazda 323 som går i byen. Fyren har klistra opp siden på bilen med parkett-gulvbelegg for å få samme effekt som det finnes på mange gamle amerikanere. For ikke å snakke om den frekke perlemor-effekten i lakken... :P Synes det var tøft jeg, har du en slik gammal bil så kan du like godt gjøre noe bøll med den... Den har ikke jeg sett. Hvor er det den beveger seg rundt hen da? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by CoaSlip En gammel type mazda 323 som går i byen. Fyren har klistra opp siden på bilen med parkett-gulvbelegg for å få samme effekt som det finnes på mange gamle amerikanere. For ikke å snakke om den frekke perlemor-effekten i lakken... :P Synes det var tøft jeg, har du en slik gammal bil så kan du like godt gjøre noe bøll med den... Dette har jeg tenkt på før, sikkert ingen som har gjort det, men jo....:eek: (Forresten er det en Nissan Cherry):D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Så de igår.... Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Hmm, er ikke sikker... Tok du bilder eller? Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg