ccb Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Oki... Fy faen, det var sinnsykt mange fulle der.... Hele Strømstad pluss 1/70 del av Norge var drita der jo! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 denne var også ganske harry Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Den så jeg i Strømstad Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 hehehe.. han blei stoppa av snuten... de hadde ikke plass på mangelappen til å skrive alt som var gærnt så de bare skreiv full teknisk kontroll på slutten av lappen.. så nå må han gjøre mye for å få den godkjent.. Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Syntes det var artig å se nordmenna drite seg totalt ut... Var vel 36 nordmenn som ble pågrepet igår... Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 det var jo noen tullinger som fekta med noe pisoler nede ved kaia ekke sikker på om noe av dem skøyt det sto i hvertfall fem seks politi biler der :eek: Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Så de harry-folka på TV. Fy FAEN, til å bli kvalm av mange av de bilene der. De kan da absolutt ikke mene det seriøst?? Glad jeg ikke har den smaken iallfall... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Skal aldri komme med en sånn bil ihvertfall ;) Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Når jeg ser bildene fra strømstad blir jeg nesten flau over å være nordmann. Huff sier nå jeg bare. De driter seg loddrett ut. SKjønner liksom ikke poenget med å drikke seg kanakkas midt på dagen i strømstad og råne rundt i en stygg gammal bil med sørstatsflagg på. puke Men skulle vært jævli morro å sett bilen til han som fikk full teknisk kontroll på mangellappen... :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Jeg vil ha den... (KØDDA :rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by ccb Syntes det var artig å se nordmenna drite seg totalt ut... Var vel 36 nordmenn som ble pågrepet igår... Ikke DISS vi normenna... Diss SVENSKENE istedet... De er morsomme di... :op :op :op :op :op :op :op :op :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by CoaSlip En gammel type mazda 323 som går i byen. Fyren har klistra opp siden på bilen med parkett-gulvbelegg for å få samme effekt som det finnes på mange gamle amerikanere. For ikke å snakke om den frekke perlemor-effekten i lakken... :P Synes det var tøft jeg, har du en slik gammal bil så kan du like godt gjøre noe bøll med den... er ikke det der en Nissan/Datsun Cherry? Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Den var sinnsyk stygg!! Det kan man kalle en harry bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg