jokkedumpapp Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Hei. Har en polo 9N 2009 model som jeg har problemer med at jeg ikke får noen tikkelyd når jeg bruker blinklyset hva kan det være tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 kansje blinklysrele,lyser blinklysene dine kontant eller er det heilt dødt? Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkedumpapp Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Blinklydet oppføerer seg som normalt men det kommer ikke noen tikkelyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Er nok høytalleren som avgir lyd som ikke fungerer. Hvis du setter på lys, uten å ha nøkkel i tenningslåsen og åpner ei dør, er det stille da også? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkedumpapp Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Er nok høytalleren som avgir lyd som ikke fungerer.Hvis du setter på lys, uten å ha nøkkel i tenningslåsen og åpner ei dør, er det stille da også? Nei kommer ingen lyd da men hvor er den høytaleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Bak instrumentpanelet eller bak plata som er under rattet, noe mer nøyaktig klarer jeg ikke si. Sikkert noen andre her som vet, eller så vil en tlf til Møller v/verksmester gi deg svaret. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanja Skrevet Juli 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2013 Dama har en Polo 2005, samme der. Ingen lyd når lys står på og døra åpnes, og heller ingen tikking på blinklyset. Sitter det en summer et sted som lager begge lydene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg