Einzer dude Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 (endret) hei folkens.. tenkte å lage en tråd om min opel astra, henta denne for rundt 2 uker siden, har alltid syntes dette karosseriet har potensiale, stv utgaven vel og merke da.. :P bilen det er snakk om er en 95' stv. med 1.8l 16v motor, 264k. på teller'n, litt lakkrust, men er bra for rust ellers, fin innvendig, den er magma rød, den var MEGET matt når jeg henta den, og dere der ute som har hatt røde biler før, så vet dere hvor fæle dem kan bli, og hvor mye jobb det er å få dem fine igjen hvis dem ikke får jevnlig polering.. :O men etter et par dager med gnikking og gnuing så ble den rød igjen, ;) er verdt jobben, for rød er en knall fin farge, jar endel planer for bilen, har allerede fått gjort litt, har montert kabler og deler av stereon, fikk også henta felger i helga, 15" gotti cup. liste over ting som skal gjøres følger.. liste astra F: felger.------> FIXED! :) senk. green filter.----> FIXED! :) stereo. 50% :) lakkering caliper/tromler.-----> FIXED! :) 2,5" eksos m/4,5" enderør. nye frontlamper. org. skvettlapper fram/bak. ny høyre baklampe. hvite sideblinkers. reg.reim/strammehjul og generell service. bakluke spoiler. bonrath singelvisker. div. lakkrust. lakkering av bakluke. her er noen bilder. sånn var'n når jeg henta den. her hadde jeg begynt med lakkrens, liiiiitt forskjell. :) her er den polert og med felga jeg henta igår. (29/6) oppdaterer etterhvert som det skjer ting, skal ta noen flere bilder snart, så hvis det er noen flere astra venner her, så ikke nøl med å legge igjen en kommentar. ;) Endret Juli 9, 2013 av Einzer dude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einzer dude Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 monterte green filter idag... :) denne blå slangen skal byttes ut med en svart en snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einzer dude Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2013 fått unnagjort litt på astra'n idag å, ;) har lakkert caliper/tromler blått, og montert infinity kappa diskanter.. fikk etter litt grubling plassert dem på den orginale diskant plasseringen.. sweet! :) noen bilder av dagens økt. her er diskanten på plass. :) klippet vekk det orginale diskantfeste for å gjøre plass til ny diskant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einzer dude Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 har puslet litt med astra-gullet idag å, ;) ble ruterens og gummifornyer på alt idag, det gjorde susen, da alt var matt/møkkete. her er et par bilder av hvor perfekt felga ble sittende på vogna å, (i mine øyne ihvertfall) ;) tror det blir knallbra med senk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ikke for å være negativ, men de felgene/dekkene der så små ut? Hva er dekk dimmen? Må holde deg innafor de 5% fra original dim vettu. ...og hvorfor blå kalipere? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einzer dude Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ikke for å være negativ, men de felgene/dekkene der så små ut? Hva er dekk dimmen? Må holde deg innafor de 5% fra original dim vettu. ...og hvorfor blå kalipere? det er 15" med 195.45 dekk, på rød bil syns jeg blå calipere er fint, enkelt og greit. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 hva er original dim på bilen? skulle nok ha 65 profil på 15" hjul Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einzer dude Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 hva er original dim på bilen? skulle nok ha 65 profil på 15" hjul 175.65.14" 65 profil er uaktuelt hehe... :P det skal se bra ut, og det er sånn jeg liker det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 du er faktisk innafor ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einzer dude Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 du er faktisk innafor ;) ikkno er bedre enn det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 jo, det som er bedre er å komme så nærme 0% avvik som mulig ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ble som en ny bil etter polering ja!! Bra at noen tar vare på de gamle bilene. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einzer dude Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ble som en ny bil etter polering ja!! Bra at noen tar vare på de gamle bilene. ja skulle ikke tro det var samme bilen... ;) må ta vare på det gamle ja helt klart. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einzer dude Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 har fått montert litt mer stereo idag, 2*10" JL audio + RF T10001bd monoblokk, ble knallfin lyd, :) mangler bare frontsett + forsterker nå. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 7063611090 Dachspoiler Heckspoiler ohne BRL für Opel Astra F | eBay En liten takspoiler hadde gjort seg :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg