Gå til innhold

Kjøpe ny bil til ca 150,000;-

Ranger emnet

thomj

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg skal kjøpe ny bil, men vetsje heilt hvilket merke eller modell eg skal velge.

Eg har ingen preferanser angående eit spesifikt merke, så det må ikkje være audi, opel eller andre merker.

Eneste kriterier eg egentlig har om bilen, er at den skal være litt finere innvendig, noe lignende saab 9-3, eller andre.

Har kun hatt opel astra sport tidligere, men den var ikkje spesielt fin innvendig.

har egentlig satt ein pris på ca 150,000;-, men kan gå litt opp om det er ein bil eg virkelig liker.

All hjelp blir tatt imot med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig jeg at audi er veldig fine innvendig. Absolutt verdt å se på ;) audi A4 (b6/b7) f.eks.

Men selvfølgelig er det en smakssak hva man liker av interiør :)

Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk)

Tidligere hatt :

Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk)

VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk)

Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke gå for en Saab da..? :)

Hva med en Jaguar XJ eller en X-type? Kanskje litt spesielt britisk stil, med litt blanding av Ford. :P

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig jeg at audi er veldig fine innvendig. Absolutt verdt å se på ;) audi A4 (b6/b7) f.eks.

Men selvfølgelig er det en smakssak hva man liker av interiør :)

Audi a4 kan se eg se på, men vetsje om eg velger den.

Ja, hvorfor ikke gå for en Saab da..? :)

Hva med en Jaguar XJ eller en X-type? Kanskje litt spesielt britisk stil, med litt blanding av Ford. :P

Er ikkje heilt sikker på at eg har lyst på saab 9-3, siden broren min hadde den.. den var fin innvendig, men vetsje om eg vil ha samme bilmerke som han hadde

Lenke til kommentar
Del på andre sider