RuneLA Skrevet Juli 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2013 Hei Er det noen som har erfaringer med dette firmaet? https://partsouq.com/ De har veldig lave priser på orginaldeler. 3000,- for et nav til min bil, ferdig levert på døren her, på Nissan her i byen koster samme delen 11000,- Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneLA Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Nå har jeg fått bestillingen min der nede fra og det var meget bra, FedEx rotet litt her i Norge og det kostet meg tre dager. Hele ordren min kom på rundt 5000 og dette er deler for over 15000 hos Nissan her. Skal ta alle hjullagrene snart og jeg vet hvor de blir kjøpt fra, det blir fort for mye penger å kaste ut vinduet ved å kjøpe her hjemme. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 (endret) Kan du gi numre på delene du bestilte? Ønsker bare å sammenligne med firma jeg bestiller deler fra. :) Endret Juli 12, 2013 av Jägermeister Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneLA Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 (endret) For å sammenligne priser så finner du alle priser på hjemmesidene deres. Hvor bestiller du fra da? Endret Juli 13, 2013 av RuneLA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg