Lillmillo Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 (endret) Nå har eg hatt bilen inne på verksted i FIRE uker... Så nå er e både blakk å pisslei! Bilen går ikkje som den skal, den vill på ein måte ikkje opp i fart! Kjennes å ser ut så turtalle ikkje vill Begeve seg i de heile! Når eg får den opp i fart så kan eg like grett kjøpe sportsbh for den hopper å spretter botrover veien.. Han mekanikeren som har sett på den har byttet alt som han kan komme på å bytte, bensin ditt å datt, luft ditt å datt! Tennplugg, coil er nettopp blitt byttet også.... Mn nå har han rett og slett gitt opp og sier eg kan kjøre bilen på sjøen... Noen som har opplevd noe lignende å kan gi meg noe tips?:( Og eventuellt, HVA selger eg den for? Det er en 318i 2001mod gått 246000km :) Endret Juli 30, 2013 av JChE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Du skal iallefall ikke betale 1 øre for noen "reperasjon" som ikke har hjulpet deg / bilen. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillmillo Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Du skal iallefall ikke betale 1 øre for noen "reperasjon" som ikke har hjulpet deg / bilen. Du seie nåke der!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Før man bytter alt av deler på bilen, så vil det vel kanskje være lurt å ta en diagnose? Regner med at bilen din har det, som mange andre modeller. Da vil du få ut i klartekst hvilke feil som finnes i motoren/bilen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillmillo Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Før man bytter alt av deler på bilen, så vil det vel kanskje være lurt å ta en diagnose? Regner med at bilen din har det, som mange andre modeller. Da vil du få ut i klartekst hvilke feil som finnes i motoren/bilen Får ingen feilmeldinger opp... Det er de som er så løye:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Tett katalysator/eksosanlegg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillmillo Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Tett katalysator/eksosanlegg Takk for tips, motar gjerne flere:D får blunke litt ekstra me øynene så krysser vi alt for att den er oppe ångår øve helga:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillmillo Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Nå er bensinpumpa byttet.. Å bilen går bedre enn noen gang! Mn den går fortsatt ikkje reint:( den tuller seg på ett visst turtall i enkelte gir, så den nøkker litt:( Sååå tar gjerne imot flerire tips på ka da kan vera:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Flyttet og endret trådtittel. Mod. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glensverre Skrevet Juli 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 dårlig kontakt til bensinpumpa? prøv å koble en direkte + på bryter til pumpa di, hjalp iallefall på min e36 320 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg