Samekula Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Hei har et problem at Jetta'n harker og hopper rett etter start på lunken/varm motor på lavt turtall. dette forsvinner viss jeg gir motoren litt høyt turtall, men kommer strax jeg stopper motoren og venter ca 5min og starter igjen. viss bilen har stått over natten og jeg starter dagen etter virker bilen helt fin inntil jeg da sopper og starter før den er blitt kald. Jeg syns dette er meget merkelig, skjønner ingenting. Motor: 1,8 Mono jetronic (RP) 1991. har byttet * Rotor og fordelerlokk * bensin pumpe både i tanken og under bilen * pluggledninger * Svart , Rød og blå føler/giver lambda byttet for snart 1 år siden. Noen som har tips om hva som kan være galt? Video under Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ingen experter på gamle 8v motoren her? haster litt. har akkurat sjekket gummi flensen under spjeldhuset, men den så helt fin ut. Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg