mondeo4x4 Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Husker jeg helt feil, eller har jeg sett en CAD tegning på calipter braketten som treng for å bytte fra tromler til skiver på syncro golf? Eller har noen forslg til hvem/hvor som har dette? Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 finn en passat G60 syncro evt noe i samme plattform. da finner du brakettene til calipere :) vanskelige og få tak på. kan kjøpes på møller, men koster FLÆSK Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Takker Housey... Mulig jeg så tegningene på vortex forumet.. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg