benzin Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Mmmmm..... fosgate.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Tja...ganske så hig tech det dær ja :) Men...jeg har mer sansen for demobilen til den norske RF importøren jeg....en Chev. Avalanche som er fullstappa med anlegg som spiller pent OG høyt! Med div underholdsningssnacks..så som....PS2...DVD...3 pc'er med internett tilknytning etc...17" takskjerm...7" i hver av nakkestøttene....samt en 7" i dash'en! :D ...og det kuleste av alt....uansett hvorhenn i bilen du sitter så kan du velge selv hva du vil se eller gjøre...se DVD...høre musikk...surfe..spille playstation :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Har du en link med bilder av den bilen alpher ? Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by @lpher Tja...ganske så hig tech det dær ja :) Men...jeg har mer sansen for demobilen til den norske RF importøren jeg....en Chev. Avalanche som er fullstappa med anlegg som spiller pent OG høyt! Med div underholdsningssnacks..så som....PS2...DVD...3 pc'er med internett tilknytning etc...17" takskjerm...7" i hver av nakkestøttene....samt en 7" i dash'en! :D ...og det kuleste av alt....uansett hvorhenn i bilen du sitter så kan du velge selv hva du vil se eller gjøre...se DVD...høre musikk...surfe..spille playstation :D @lpher Ahh.. Du mener Trond sin bil? Har sett mange bilder av den, får vel høre når vi drar ned til Oslo 1.mai helgen.. Det blir morro! Skal du dit @lpher? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by RiZLa Ahh.. Du mener Trond sin bil? Yepp...har hengt på Trond ei stund nå for å få tatt en egen skikkelig bilde-serie...men det har ikke blitt enda....skal ta'n for meg over påske :D Originally posted by RiZLa Har sett mange bilder av den, får vel høre når vi drar ned til Oslo 1.mai helgen.. Det blir morro! Skal du dit @lpher? Better believe it! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by CyberAage Har du en link med bilder av den bilen alpher ? Ikke tilgjengelig at the moment....comming soon :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by @lpher Better believe it! :D @lpher Hehe.. Da får vi ta oss et par glass med mjød sammen da.. :D Blir en ganske arti tur det.. Skal du være der fra fredag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by RiZLa Hehe.. Da får vi ta oss et par glass med mjød sammen da.. :D Blir en ganske arti tur det.. Skal du være der fra fredag? Better believe it! :D Kommer først på lørdagsmorran vi.... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Jeg fikk veldig sansen for den lilla VDO Passaten etter jeg så den live. Det er en fet demobil :) Mye godis inni den ;) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg