Gå til innhold

FETT oppsett av RF utstyr....

Ranger emnet

benzin

Anbefalte innlegg

Tja...ganske så hig tech det dær ja :)

Men...jeg har mer sansen for demobilen til den norske RF importøren jeg....en Chev. Avalanche som er fullstappa med anlegg som spiller pent OG høyt! Med div underholdsningssnacks..så som....PS2...DVD...3 pc'er med internett tilknytning etc...17" takskjerm...7" i hver av nakkestøttene....samt en 7" i dash'en! :D

...og det kuleste av alt....uansett hvorhenn i bilen du sitter så kan du velge selv hva du vil se eller gjøre...se DVD...høre musikk...surfe..spille playstation :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Tja...ganske så hig tech det dær ja :)

Men...jeg har mer sansen for demobilen til den norske RF importøren jeg....en Chev. Avalanche som er fullstappa med anlegg som spiller pent OG høyt! Med div underholdsningssnacks..så som....PS2...DVD...3 pc'er med internett tilknytning etc...17" takskjerm...7" i hver av nakkestøttene....samt en 7" i dash'en! :D

...og det kuleste av alt....uansett hvorhenn i bilen du sitter så kan du velge selv hva du vil se eller gjøre...se DVD...høre musikk...surfe..spille playstation :D

@lpher

Ahh..

Du mener Trond sin bil?

Har sett mange bilder av den, får vel høre når vi drar ned til Oslo 1.mai helgen.. Det blir morro!

Skal du dit @lpher?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiZLa

Ahh..

Du mener Trond sin bil?

Yepp...har hengt på Trond ei stund nå for å få tatt en egen skikkelig bilde-serie...men det har ikke blitt enda....skal ta'n for meg over påske :D

Originally posted by RiZLa

Har sett mange bilder av den, får vel høre når vi drar ned til Oslo 1.mai helgen.. Det blir morro!

Skal du dit @lpher?

Better believe it! :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veldig sansen for den lilla VDO Passaten etter jeg så den live. Det er en fet demobil :) Mye godis inni den ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider