Gå til innhold

17k i forsikring for en veteran ??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Meld deg inn i Amcar.(Tlf 72896000 eller Amcar .no)Ta en takst på bilen (koster 300) og du har full kasko for 1700. Husk :5000 km i årlig kjørelengde og du må ha en bruksbil uten om.(Evnt firmabil eller at du disponere annen bil)

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i amcar, disponerer annen bil. Tenkte kjørelengde var 8000 km. Uansett, jeg tror ikke den der if kalkulatoren er helt go. Den finnes ikke i samsvar med de prisene som er satt opp her.

1955 eller nyere, dog minimum 30 år. Kjørelengde inntil 8.000 km

Ansvar kr. 410,-

Ansvar+brann/tyveri kr. 680,-

Ansvar+kasko kr. 1.040,-

Prisene inkluderer fører- og passasjerulykke. I tillegg beregner If en grunnpremie på kr. 190,- pr. polise.

Alt det der skulle komme seg på 2320,-

Har enda ikke ringt amcars forsikringstelefon. Bilen er jo i en container på dammen en plass.

- 1969 Ford Mustang Fastback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle.

Leste dette her, og måtte bare si no....

Min første bil var en 67 Plymouth Belvedere, grei 4 dørs børse.

Skulle forsikre den og ringte til det som da het Vesta Hygea, og de ville ha 8500kr i året...

Ikke faen tenkte jeg, og meldte meg inn i ACCN og betalte rundt 4-500 i året isteden.

Moralen her er enkel;meld deg inn i en klubb som ivaretar dine interesser, i dette tilfelle ACCN.

Uansett, lykke til.

Jarl K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kaksa

ACCN, har dei full kasko?

Koster ikkje det igrunn ganske masse for kaska på gamle biler iom. at deletilgangen er litt mindre enn på enkelte nyare bilar?

ACCN (AMCAR) har forsikringsavtale med IF...

Så ved å melde seg inn i ACCN får man altså spesialpris/avtale på americaneren din.

Forsikringspremie + Klubbmedlemsskap-avgift.

Deletilgangen og priser er bra!

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider