knosper Skrevet Juli 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2013 hei. har en audi a4 97mod 1.8t som er rimelig tuna:) som den dag idag er en full s4 i utseende, som jeg kunne tenke meg og kanskje vidreutvikle til en rs4 da jeg har lyst til å få den litt bredere uansett. noen som har gjort noe lignende eller har noen ideer? usikker på hvor man kan finne tak i det jeg trenger og hva som kommer til å bli finest. på forrhond takk:) kanskje jeg hiver ut noen bilder imorgen av hvordan den ser ut nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juli 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2013 Er jo så monster bredding fra matig eller rieger tuning bdet er jo bygd på rs 4 men tatt litt mere bredt :) det er bare lim på å sparkle å lakke Ellers selger møller alt av karroserideler du kan sveise inn meen det koster jo derreter Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2013 Er endel B5er som har blitt breddet med RS4 bredding, men er en helsikkes jobb. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knosper Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2013 enn bare å bredde med s4 styling da? må vell bytte fangere da også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juli 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2013 Kan skaffe RS4 karroserideler, mye billigere enn på Møller, men tror dette blir et ganske dyrt prosjekt... Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2013 S4 er jo bare sideskjørt, front og bakfanger. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Kan jo høre om han her fortsatt har noen deler for salg evt: Audi A4/Rs4 B5 deler prosjekt - FINN Torget sleng gjerne på noen bilder av bilen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knosper Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 bilder kommer iløpet av dagen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knosper Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 her er bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Juli 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Meget pen, tøff farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knosper Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 (endret) takker:) fargen som fikk meg til å falle for bilen:P skal opplakeres iløpet av året da:) samme farge, skal bare bli kvitt litt rust og noe steinsprang:) bilen er trossalt gått 280k men er enda krute god til tross for grei tuning stortsett hele livet på bilen:) Endret Juli 17, 2013 av knosper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Hvordan festa du bakluke spoileren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg