roy37 Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 jeg har sett på youtube på noen videoer der noen har innstalert elektriske innfellbare speil på bilen sin,(slikt som citroen) har.er det noen som har peiling på hvordan jeg kan innstalere noe slikt på min 98mod Audi a6 c5 4b? syns dette hadde vært kult og hatt på min bil. om noen har montert dette på sin egen bil,eller vet fremgangsmåten dette gjøres på,så håper jeg på svar fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 DIY : Automatic power folding side mirrors Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy37 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy37 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 finnes det noen speil til andre typer biler som kan tilpasses min bil,med denne funksjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg