Gå til innhold

AL-KO støtdempere bak til 4motion?

Ranger emnet

Summit

Anbefalte innlegg

Skal bytte stabstag og dempere bak, ser bildeler.no selger AL-KO støtdempere bak til 613 kr/stk (gass, passer alle modeller med 4x4), er dette helt OK dempere?

Finner ikke noe stabstag til bilen min hos bildeler.no, men skruvat.no selger til 301 kr/stk. Bytter på begge sider når jeg først er i gang.

Har ikke vært byttet dempere tidligere på bilen, den har nå gått ca 214 000 km.Bilen er verken senket eller hevet, helt original (men har byttet fra 15" til 205/55-16" på sommerdekk)

Evnt. tips til andre støtdempere og butikker hvor dette selges?

Min bil: 2001 Golf 4 stasjonsvogn - 1.9 tdi 90 hk - 4 motion - 5 trinns manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den prisen kan jeg selge deg støtdempere av merke SACHS eller BOGE.

301kr for stabstag på Skruvat? Det kan ikke stemme... Eller mener du disse?

Ja var disse jeg tenkte på. stabilisatorstang er vel mer riktig benevnelse.

bildeler.no selger sachs også ser jeg, men ikke for 4motion.

Min bil: 2001 Golf 4 stasjonsvogn - 1.9 tdi 90 hk - 4 motion - 5 trinns manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan selge deg OEM stabstenger billigere enn de av merke Topran på bildeler.no (de kan jeg skaffe til 100kr men anbefaler å kjøpe noe bedre). Kan gi deg pris på stenger og dempere hvis jeg får registrerings- eller understellsnummeret (VIN).

Endret av Jägermeister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Al-Ko er vel ikke kjent som noe bråta akkurat, er blant annet de som har de fleste aksler/understell på tilhengere, og er en stor fabrikant av støtdempere.

Så jeg hadde ikke vært bekymra for ett sett med al-ko-dempere.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider