Olav_E Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Skal våt-slipe noe steinsprut på bilen i sommer og har sjekka litt på nettet. :D Er de slik at jeg må spraye med avfettning og vaske skaden med silikonfjerner for så og fylle i skaden med flekklakk? Jeg må også pusse og bruke grunning der det er inn til metall og rust? Etter de har jeg lest at jeg må våt-slipe med våt 2500 grid våt-sandpapir, polere med compound og avslutte med polish? Er dette riktig eller helt feil? Tar i mot tips og hjelp før jeg begynner :) Lurer også på hvor jeg kan få tak i compound i området rundt vindafjord/haugesund?? Resten får jeg tak i på bilxtra og lokal lakkeringsbedrift ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Anbefaler - Elite Car Care Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg