TKarlsen Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 På en Audi A6 så sitter høytalerne skrudd fast i dørtrekket. Dør trekket i seg selv er ikke det sterkeste, så jeg ønsker å få stivet opp det litt. Men usikker på hvilket produkt jeg skal bruke. Dørtrekket har jo former, så en enkel dempematte blir vel ikke nok. Hva skal jeg bruke for å stive opp dørtrekket? Finnes det f.eks dempe spray som gjør samme nytte? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Det finnes flytende dempemasse som kan sprøytes på ja, men det funker fint med et par lag med tynn dempematte også,så får du tette evt hull samtidig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Juli 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Klarer du deg uten dørtrekk noen dager så legg glassfiber, dempe matter hjelper svært lite der høytalerne er montert i dørtrekket. Kansje en bedre løsning er og se hvor vidt du kan montere noen mdf ringer fra baksiden inn i dørstålet for og stive opp rundt høytaler montasjen, da er det greit med et par demper matter for den lille resonansen som er igjen. Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg