Gå til innhold

Hellakkering/restaurering av mk1 golf cab gti.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann.

Bilen det gjelder:

MK1 VW GOLF CAB.

Farge: Hvit, usikker på kode.

Overflaterust på frontplate og bakplate. (små flekker)

Smått med rust på undersiden av panser (helt i front)

Rustbobler som begynner å synes rundt kalesjen, og overflaterust ved påfyllingslokket til bensin.

Kanaler er rustet, men disse kan jeg sveise inn nye selv.

Sitter et kit med sideskjørt og hjulbuer av plast på bilen så vet ikke tilstand på hjulbuene ellers, men disse skal på bilen, så nye hjulbuer trengs ikke sveises inn ved mindre disse hjulbuene av plast ikke vil sitte igjenn (de sitter dritbra pr dags dato)

Bilen er ønsket lakkert opp sammen med rustreparasjoner, fargen som ønskes er hvit, gjerne perlemor med klarlakk over igjenn.

Jeg ønsker et priseksempel fra noen som faktisk utfører slike jobber, gjerne med pris for at de må demontere kalesje, lykter og slike ting, og pris om jeg leverer den uten dette.

Ønsker også priseksempel for forarbeid og lakkering, hvor jeg demonterer alt annet og rusten er kappet av og sveiset inn nye plater.

Personen som sveiser er meget god, han har sveiset inn påfyllingslokk til bensin på denne bilen før, og eneste som avslører det er den dårlige lakkeringen som er utført.. ;)

Så.. er det en lakkerer der ute som vil ha litt arbeid i sommer? evt. nermere vinteren?

Dette er en bil som skal bli strøken og vare til jeg og samboeren er gamle som faen.. så jeg kommer til å sjekke referanser! :)

Jeg beklager for den rotete teksten, jeg er litt flinkere til å ordlegge meg når jeg snakker ansikt til ansikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så og si umulig og gi en pris på jobben du vil ha gjort uten bilder eller se bilen.

Det billigste for deg når det kommer til lakkering er og få gjort mest mulig selv før lakkering.Stoler du på han som sveiser,så bruker du han.

Når det kommer til lakkering kan du kontakte AutoIn De er dyktige

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mange ordremottagere på verksteder som sitter og leter etter arbeid på bilforumet, så det beste er nok at du tar turen rundt til forskjellige verksteder så dei evt får sett hva som skal gjøres for å kunne gi en prisantydning til deg, og du må også sjekke hvordan dei stiller seg til å lakkere en bil der eier eller evt andre har gjort grunnarbeidet, er nok ikke så mange som er villige når dei ikke har kontrollen på hvordan grunnarbeidet er gjort

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider