emilguten Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Hei jeg har en bmw e46 stasjonsvogn som jeg tenkte å bygge en kasse til mine JBL T696. så da lurere jeg på om noen kan fortelle meg hvor stor kassen skal være. Jeg tenkte jeg skulle lage en portet kasse med 2stk 3" bassrefleksrør. å da så lurer jeg på hvor lang bassrefleksrørene skal være i kassen ? mvh Emil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 55 liter pr stk, og rør på 10cm (4") x 22cm langt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 skal jeg da lage to rom i kassen eller holder det med ett stort rom ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 skal jeg da lage to rom i kassen eller holder det med ett stort rom ? Det blir best med to kammer på 55 liter hver ja, og da et rør i hvert kammer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg