Turbotrille Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Noen som har noen gode ideer til hvilke felger jeg kan kjøpe til TRILLE når skattepengene kommer? Skal ha meg nye 8*17 felger da. Ikke kom med forslag om verken større eller mindre, jeg skal ha 17 tommere på bilen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Så er det du som kjører Trille, kunne du avkrefte elle bekrefte at dette er en handicapbil??, en kompis av meg sier at det er en!! viperstripene gjør susen på svart caravelle altså!! vel felger.... noe 17 toms med smale eiker... bare et forslag Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 MOMO GT-R Felgene blir fine på en T4 Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Det stemmer at det er en handicap bil ja. Med sidemontert heis og god plass inne i bilen er det litt lettere å bruke den enn supraen ja. MOMO felger ja, de tror jeg ikke er så dum, men har sett på de felgen som står under GTRene i katalogen, Tror faktisk at MOMO Fighter kanskje ville passet bedre til min bil. Uansett, hadde MOMO sport i 8X17 tidligere og har vel egentlig bare angret på at jeg solgte de og kjøpte 18 tommere istedenfor. Fikk et A4 ark fra en felgleverandør på Dekk og Felg Spesialisten igår, der fant jeg noen felger med mange eiker, de tror jeg faktisk kunne passet til bilen. Har også sett på Artec MS felgene, men vet ikke helt om hvordan det vil se ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Hadde 8*17 MOMO GT2 på Transporteren min, men siden det er arbeidsbil og kjøres 80000km i året har jeg bytta til 16". Brukte 3 sett dekk i sommerhalvåret med 17" (tung last og effektiv kjøring:) Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Mitt forslag er TSW.... Enten Thruxton,Volcano eller Spyder...... Pene og enkle å holde rene! Se tswnet.com Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by Bimmer Vegar Hadde 8*17 MOMO GT2 på Transporteren min, men siden det er arbeidsbil og kjøres 80000km i året har jeg bytta til 16". Brukte 3 sett dekk i sommerhalvåret med 17" (tung last og effektiv kjøring:) Kledde de bilen godt? Det er veldig viktig når jeg nå skal ha meg nye felger, de skal kle bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg