michaelw123 Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hei. Jeg sliter litt med og få liv i temp måleren i displayet. Dette er en 123 med en om603. Hvis jeg setter ledningen til jord i stedet for føleren flyr nåla til værs. Så virker som den i displayet er i orden. Har prøvd å ta en annen giver fra en delemotor, uten bedring. Fler som har vært borti dette eller har tips? Haster litt da jeg tenkte meg på rudskogen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 (endret) Multimeter, kontroller ohm når motor er varm og kald. Differansen bør være godt over 200 ohm ved 20k. Dersom giveren beveger seg med direktespenning er det nok så godt som sikkert at giveren er gåen ja. Du kan eventuelt for å være helt sikker prøve å sjekke om det er brudd i signalkabelen fra indikatoren i dashen og frem til giveren med et multimeter. Endret Juli 12, 2013 av Hypnagogia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg