rudi86 Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 hei jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i det lagere og låseringen som er innringet på bilde.. det er et konisk rulle lager.? trenger åog noen info om moment på lokket til differensialen og der girkassa er delt om noen skulle vite av? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 Hør på Opel, størst sjanse der. Kan se om jeg finner ut moment til deg litt utpå dagen i dag. Bruker en annen pc nå. Har autodata. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandark Skrevet Juli 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 Kjenner ikke til at det finnes rep.sett til girkasse på Astra H. Det finnes til Astra J's M32 kasse, men det blir dessverre for nytt. Tror du har større hell på å få tak i lager hvis du drar til en spesialforretning som produserer lager, oppgi dimensjonene, så kanskje de har noe som passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rudi86 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 joda kunne vel nevnt at jeg har vært på opel og hørt, men skulle jeg ha lageret måtte jeg kjøpe et helt sett som innebar et tannhjul å for at jeg skulle få lageret å det kom på 4000kr!!!? når jeg egentli bare trenger lageret som sikkert koster maks 300kr.. :) må jo å ha den låsesplinten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Juli 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 Om du tar målene av lageret kan du høre med disse, de holder til utenfor Bergen. Lönne Scandinavia AS veibeskrivelse Adresse: Liamyrane 12, 5132 Nyborg Telefon55 39 10 00 Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Står ikke noe momemt på boltene som holder sammen girkassa. Når du har en så ny bil som 2005 så kan det ikke være noe krise med 4 tusen kroner. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg