Havardzakk Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hei, Skulle bytte hjullager Høyre foran på min 1999 V70. Varmet, banket og slo for og få løsnet akselen fra lageret. da fant jeg ut at indre drivledd var gått fra hverandre, løsnet mansjetten og tok ut drivakselen... da lå kulene og ringen løst igjen ... Tok fra hverandre leddet kontrollerte alle delene for skader o.l.. alt så strøkent ut.. Så prøvde jeg og sette inn leddet det gikk greit inn... men... ringen rundt kan beveges mens delen som akselen sitter i, sitter bom fast.... Prøvd mye rart nå... men ingen bevegelse i leddet... Noen som har tips, råd?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 Litt vanskelig for å se det for meg, men kan du ta et bilde av det? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg