julian1992 Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Halla folkens! Jeg er en gutt på 21 år som nå har blitt totalt bitt av motorsport å rudskogen og gatebil! Nå er tiden kommet for at jeg skal selv starte å kjøre på bane og hovedsakelig drift på gatebil trenger derfor tips til en grei start bil og mer tips rundt det hele innenfor det meste håper på mye bra positive svar:-) mvh julian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hvor stor er lommeboka di da? ;) Og er det en banebil du vil ha? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julian1992 Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hvor stor er lommeboka di da? ;) Og er det en banebil du vil ha? Ja tenkte starte med en grei bil med rundt 300 hk på for å lære meg å klare drifte med litt mindre hk til å begynne med tenkte bruke rundt 70tusen totalt på bil osv til å begynne med:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Anbefaler deg å lese gjennom alle trådene som tar for seg ditt spørsmål på driftingdelen av forumet. Det er ganske mange gode ideer og du får et bra innblikk på den måten. Alt er gjort før og man trenger ikke finne opp kruttet på nytt ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg