Opel ascona bilcross Skrevet Juli 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 Noen som vet om det vil bli noen problemer om jeg bruker en 2.0L 16v ecotec fra omega b, sammen med en girkasse fra opel omega a? Noen mener at det vil bli konflikt i clutchhuset, grunnen til at jeg skal bruke girkassa fra en omega a, er at den har wireclutch istedefor hydraulisk clutch som i omega b, å det vil gjøre det lettere i og med at jeg skal ha motoren og girkassen i en ascona b bilcross bil :) takker for eventuelle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 det passer som hånd i hanske! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel ascona bilcross Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 Rått! Da kjører jeg på med det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg