charger302 Skrevet Juli 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Har en e36 97. Bygget om fra 316 til 328 med m3 understell.. motor går bare på 4 syl. Har skiftet nye tennplugger, nye coiler, nye dyser, ny styreenhet. Og den går forsatt på 4 sylinder. har sjekket at det kommer strøm. Coil kabler og dyse kabler.. noen som har noe forslag? Har sjekket kompresjon det er 14.0 på alle 6 sylinder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Sjekka at det faktisk er gnist på de to sylinderene da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charger302 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 (endret) Det er gnist i alle sylindre.. der var det første jeg sjekket Endret Juli 14, 2013 av charger302 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Blir pluggende våte da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charger302 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Ja. Det kommer drivstoff.. når jeg drar ut coil 5&6 så gåt motor like dårlig . Når jeg drar ut en an de andre 4 så blir motor værre.. slukner nesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg