Gå til innhold

Kjenner dere igjen typen ?

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

2. Har en gammelt vrak av en bil fra tidlig 80-tall som han bare skal fikse noen "småting" på så blir den den flotteste (sett in merke) i byen ? (Bytte begge kanaler på , sveise noe rust , ta forstillingskontroll, bytte begge bærearmer på , overhale motor å lakke noen småting ,kjøpe nye felger og dekk....) 3 mnd senere så står den på knoksen....

er vel en svak 2er...tror ikke den blir den fineste i byen men ganske fin....står vel hos brødrene london om et par måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt 5 og mye 8 her.. Bilen min går "spesielt" godt i forhold til alt annet jeg har prøvd til under 20 tusen, og jeg påkoster også den gamle haugen av en bil altfor mye :rolleyes:

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ligger vel i en sjelden klasse jeg:

en som har arvet sin første bil etter mor som er en gammel greie som er pent behandlet og går enda i mange år, men er så kjedelig standard at den skulle vært skrapa :p Så istedet så tar man det man har og gjør det beste ut av det mens man sparer opp til skikkelig bil :D

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmW323turbo

jeg er nok en definitiv 8er:cool: (betalte 25000 for en 83" 320 som hadde gått 260000, og har kosta på den en godel etterpå også, ettersom alt som kan være utslitt var utslitt:D )

men det går alt for mange 1ere rundt på 2 ben nå om dagen, jeg hater 1ere!!!!!!!!!!!!!

syns du heller litt mer mot 2ern å 10ern jeg;) hehe

jeg føler meg mest truffet av punkt 5 og 8..Men det er bare fordi bilen min rett og slett bare går bedre enn de fleste av samme type:)

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9. Har gjennomført bra bil med kult stereoanlegg og bra styling , men snakker ikke så mye om det ?

Det er vel meg tenker jeg......kunne jo vært bedre såklart men men....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider