Gagge Skrevet Juli 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Hei. Har en Audi a4 som koker etter å ha kjørt en stund. Blir ca. 110-115 grader. Har byttet vannpumpe og termostat. Har også sjekket at det ikke er toppakningen. Må fylle vann på den ofte. Noen som vet hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Hvor kjøpte du termostaten? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gagge Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Mekonomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Jeg hadde samme problem på min gamle A4. Kjøpte termostat hos både biltema og bil xtra. Bilen bare kokte. Men da jeg kjøpte termostat hos Møller ble den bra. Verdt et forsøk ;) Koster heller ikke så mye som du tror Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg