Gå til innhold

Dapp69 - Golf "einzer" 1983

Ranger emnet

Dapp69

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Svart er som regel negativ (-) så du kan prøve å måle over den og alle de andre kablene med bryteren i forskjellige stillinger.

Men en ting.. Som jeg har gjort feil på mange ganger.. Har du sjekket sikringene? :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart er som regel negativ (-) så du kan prøve å måle over den og alle de andre kablene med bryteren i forskjellige stillinger.

Men en ting.. Som jeg har gjort feil på mange ganger.. Har du sjekket sikringene? :)

Har skjekket sikringene, opptil flere ganger. Prøvde og måle litt idag men ser ikke ut som det kommer noe strøm frem til bryteren hvertfall... men nå er jo EU i morgen tidlig så får bare kjøre den dit og få de manglene jeg får! blir sikkert endel, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på EU. Endte med 10' 2er feil >:(

Rust ved bærebru ett sted, husker ikke helt.

Endeledd v.s

Frontrute

Blinklys

Senkesett

Ledninger uten sikring

Feil inpress på felger

Og resten husker jeg ikke akkurat nå. Kommer tilbake med det da jeg har lappen. Ellers var det 5 enkle 1'er feil. Så skal nok bli EU på denne bilen også ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min og hadde over 10 2'er feil da jeg var inn med 2'eren min.. Men med litt hard jobbing var alt ordnet :D Heldigvis trengte jeg ikke å sveise elelr noe slikt da. Hehe..

Men ledninger uten sikringer? Er det det de mener at problemet med lysene er?

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min og hadde over 10 2'er feil da jeg var inn med 2'eren min.. Men med litt hard jobbing var alt ordnet :D Heldigvis trengte jeg ikke å sveise elelr noe slikt da. Hehe..

Men ledninger uten sikringer? Er det det de mener at problemet med lysene er?

Nei, men er noen jalla ledninger i motorrommet som f.eks er til målerne. Mangler også gløde rele så har gløding koblet på en knapp

Neida, var ikke så mange feil :) Skal gå ganske greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger jo på noen kilo på bilen, men regner med at bilen din ikke skal bli no skikkelig racer? Er jo sikkert greit med støydemping, vil tro det blir mye stillere hvertfall :p Biltema sitt sett funker kanskje greit?

Ja, var noe slik jeg tenkte på. Blir ikke noen racer nei =)

Skal ut på "langtur" til Koppang nå om ikke så lenge, blir kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer EU seg og jeg har enda ikke løst noen av problemene. Tømt bilen for alle ledninger jeg har montert på uten om blinklysene som jeg kom på nå. De skal jeg se over i morgen. Missetenker dårlig jording ett sted!

Noen som vet om ett sted hvor de bytter frontrute uten egenandel? Har sparebank 1 forsikring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med at bilen til tider blir litt fort varm. Har en sprekk i ekspansjonstanken, har dette noe og si? Altså det fossrenner ikke ut vann, men da bilen treffer ca 100 grader Ifølge biltema måleren min. (Føleren er koblet på øverste vannslange v radiator) virker det som om litt vann forsvinner.

Trenger sårt tips her for å få bilen til og ikke bli så himla varm da jeg flytter til oslo, og der er det helsikkes med kø'er hele tiden og vil ikke ende med stekt bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider