svane91 Skrevet Juli 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2013 Hei har en vw golf mk4 som jeg skal få senkeset godkjente i hvongn kort. Så jeg har kjøpt det brukt og har tuv papirer på det men måtte lakke sett får at lakken var bynte og dette av så jeg lakkerte det så noen sir at jeg ikke får det godkjent på grunnet det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2013 Er vel same hva slags farge settet har, bare serienummeret på fjær og demper synes. Sånn at serienummer + biltype matcher TUV papirene Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet September 18, 2013 Rapporter Share Skrevet September 18, 2013 Vil tro, slik som TKarlsen sier, så lenge numrene på fjærbein og fjær fortsatt er synlige og stemmer overens med TUV papirene så skal dette gå greit. Dog er farge på fjærbein og fjærer som regel oppgitt i TUV papirene. Disse folka er etter erfaring truende til å henge seg opp i hver minste detalj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg