X-nett Skrevet Juli 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2013 Hei.. Har nettopp kjøpt meg en pent brukt E60 530D. Har sett litt rundt i bilen om det skulle finnes en AUX plugg til stereoen... Har ikke lyst til å bynne med CD plater igjen :P Finnes dette på bilen? eller må det ettermonteres? og er isåfall det mye jobb?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2013 5sekunder søk på google, så fant jeg dette. Part 2 ligger som snarvei på siden av vidoen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenoyna Skrevet August 3, 2013 Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 Det kan ettermonteres, forhørte meg selv med bavaria, og de skulle ha over 4000kr for å montere aux. Tror det er en litt spesiell kabel som må til, og det er en del paneler og div som må fjernes, før spiller dras ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindr Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Hei..Har nettopp kjøpt meg en pent brukt E60 530D. Har sett litt rundt i bilen om det skulle finnes en AUX plugg til stereoen... Har ikke lyst til å bynne med CD plater igjen :P Finnes dette på bilen? eller må det ettermonteres? og er isåfall det mye jobb?? Jeg undersøkte det samme og fikk beskjed om at følgende moduler kunne brukes: AUX interface til BMW AUX110 - Bilradiospesialisten - i-drive, Business Dension Gateway 500 GW52MO1 - Bilradiospesialisten - i-drive, Business Jeg har i-drive business. Kommer nok til å gå for Dension med iPod/USB/Bluetooth. Det blir noen kroner, men hører mye på musikk og CD-plater og radio er uaktuelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg