RaCk Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 En eller annen fjott har sagt at min 300zx har blitt brukt til Rallycross? Hva er det som driver folk til aa slenge ut slike rykter som dette? Jeg har mistet en kj0per paa grunn av dette ryktet. Og den andre ringte meg nettop og lurte paa om dette var sant. Noe det saa absolutt ikke er!!! Flere som har opplevd slike episoder? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Var en som sa at jeg hadde skrud tilbake km-telleren på en Volvo jeg solgte.......han fikk høre det....!!:mad: Det er jævlig kjedelig når det skjer.....spesielt når du selger noe som er dyrt å kanskje litt tungsolgt......!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 300zx i rallycross?????? Han kan jo ikke være go.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 kjipt med rykter rack, men denne kjøperen som skulle ha bilen din, vet vel vilken bil det er????;) ergo: han burde visst at INGEN bruker en 300zx til rallycross....... det hadde tatt seg ut:D men for all del utrolig kjipt med sånne rykter, spes når ikke det er en lettsolgt bil:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by RaCk En eller annen fjott har sagt at min 300zx har blitt brukt til Rallycross? Det er ikke ofte jeg sitter å smiler for meg selv foran pc'en, men nå så jeg ingen annen utvei enn å ":D" Uansett, det er surt for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Han som er interessert i bilen n[ f[r hvertfall frem at han har mer i hodet enn den f;rste. Han har funnet breisladd bildet mitt og han likte det veldig godt. hehe :D. Han er mer opptatt av dagens tekniske stand enn hva bilen har blitt brukt til. Rallycross.. Blah! Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 sorry at jeg spørr ... hvilket bilde? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 dette::: :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 300zx i rallycross? hahahaha. Han som har kommt på det kan faen ikke ha mye mellom ørene! Helt sykt rett og slett! Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 hehe vel... Visst man vet hva slags bil det er så sier det seg selv at den ikke akkurat optimal til å bruke i rallycross. Du får vel egentlig bare ta det med et smil selv om det er litt surt, men sant. RALLYCROSS?:D :D :D hehehe Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Kjedelige greier Robert! En 300zx skal jo brukes litt.. Og selvsagt blir det slitasje av litt spinning og slikt, men så lenge bilen er i bra teknisk stand når du skal selge den, så ser jeg ikke problemet. Du har jo lagt mye penger i diverse deler for at den skal være i tipp topp stand til en hver tid... Men, rallycross. Haha! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Har hørt mye dumt ass.... Kunne tenkt å høre at bilen ble brukt til noe Japanese Touring car eller noe i GT serien.... MEN BILCROSS!? Han added vel ikke til at schanke eide den for 4 år siden? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg