Sjøstedtjr Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 Har en omega med 2,5td,hvor kan jeg få tak i effektanlegg til den :-) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 ebay er din beste venn=) gå inn på ebay.de og søk på Friedrich Motorsport Duplex Auspuff Endschalldämpfer Opel Omega 2.5td f.eks=) Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MisterC Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Hei, jeg er ny her på forumet og er ikke så veldig kjent med siden ennå og får ikke til å skrive innlegg, derfor skriver jeg her. Jeg lurer på en ting i forhold til felger, jeg har en 97 WV Passat 1,6 og alt på bilen er originalt og jeg lurer på om det er lurt å sette 19" felger på den NB: bilen er ikke senket, eventuelt er det noe jeg trenger å bytte for å ikke påvirke kjøreegenskapene på bilen? Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Når du går inn på riktig underforum så står det ganske stort nesten øverst på siden "opprett ny tråd" Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg