Endurole Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Hei, jeg lurer p� hvilken pickup som er "best" til under 100 000kr kommer helst til � bruke den til � frakte 2 motorsykler frem og tilbake til bane. kommer muligens til � pr�ve � bygge den litt om slik at jeg kan kj�re litt offroad med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endurole Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 har kikket en del og det blir vell hilux eller navara. noen som har erfaringer med disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Til den prisen ville jeg valgt en hilux som er gått lite :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endurole Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 (endret) har sett en del på de ja, men er redd de har litt liten motor? 102hk eller80-90hk, mens navaraen har vell rundt 130? Endret Juli 23, 2013 av Endurole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Greit nok, men pass på Navara D22, disse motorene sliter med rådebank :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_H Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Mens motoren på Hilux'en går evig ;) Siter 2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen 1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn" X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Vet ikke hva slags årsmodell av Hilux du får for 100k, men styr unna de med 2L/2L-T motor. Motoren går evig, men er så dau at du såvidt holder følge med trafikken (de med 80 - 90 hk). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Det stemmer at D22 har problemer med rådebank, det har skjedd litt oftere enn det burde, men standard er det heldigvis ikke, en teori er at råder og rådelager ikke ble forbedret i forbindelse med økningen fra 2.2 liter(YD22) til 2.5 liter (YD25). Derfor er det ytters viktig at man styrer unna eksemplarer som har gått langt på oljeskift, det er som oftest de som har fått rådebank. Vil påstå at D22 er en mere velbygd bil enn D40, D40 blir litt for mye personbil til slik bruk. Usikker på prisklasse den ligger i, men jeg ville absolutt kikka på D-max. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 (endret) D-Max er nok ett pristrinn høyere, da du ikke får eldre enn 2007 i Norge, i tillegg ender du da opp på de bilene som er gått "langt". 100'000-150'000km Men det må sies, D-Max'en er vanvittig solid og god å kjøre. Lite feil på disse. Billigste; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42517330 Nest billigste; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42852234 Endret Juli 27, 2013 av Jesper1201 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 D22 med TD25 er nok noe av det bedre KingCab, men en kjedelig motor, og litt gammelt. Tror nok kanskje en HiLux med lite rust kan være av det bedre, men som jeg sier, de aller fleste YD25 som har rast, har hatt lange oljeskiftintervaller, ikke mye over, men 15.000 er langt på samme olje, over dette blir for langt på en litt spinkel motor. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tator Skrevet September 9, 2013 Rapporter Share Skrevet September 9, 2013 Skal du ha en Hilux i den prisklassen havner du på en bil som har passert 200.000 km. Og om du skal velge 2LT motor med 90 hk eller D4-D motoren med litt mere hester spørs jo om du vil ha en pålitelig motor som går jorden rundt eller om du vil ha en motor med masse elektronisk dilldall som koster skjorta hvis noe går i stykker. Uansett er ingen av de radcerbiler akkurat, men 2LT motoren har et bedre bunndrag er mitt inntrykk ,selv om D4-D motoren er friskere på toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.