Gå til innhold

ENDELIG!! Gatebilfilmen 2003

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

syns filmen var dødsbra. masse kule biler ( har jo sett de fleste fra før da men;) )

terje var også kul ja, stakkars kar:D

intervjuet med asim var også sinnsykt morsomt, hehe:D :D :D

eneste kjipe med filmen var gatebil racing serien og 206 cup scenene, syns det er sinnsykt kjipt å se på:mad:

mange harry folk der, shey'a en del, men alt i alt en bra film, kommer garantert til å se den fler ganger:D

skikli bra film ass, jeg lover deg ass;) (parodi av asims intervju altså);)

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GatebilFilmen 2003 ER drit RÅ!!!

Faen den er fRESH!! så den sikkert 3ganger samme dag jeg fikk den! all ROs Til GUTTA bak Filmen !! sinsykt bra jobbet!! mye rå filming osv! *sku ønsket jeg hadde større anlegg til tv`n*:o

hehe...terje..hehe:D :D :D

dragcar Mye råe biler hvertfall!!

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HansenRS

*sku ønsket jeg hadde større anlegg til tv`n*:D :D

så den på prosjektor med surround speakers jeg ;) , får litt mer opplevelse da:D :D gleder meg til gatebil alt:D!!!!

skjønner ikke hva han med caravelle'n tenker med jeg, 1000 hester i en caravelle? ikke bare ser den helt forjævelig ut, men den har jo nullbra handling da, høy å klumpete, samme om den har tyngdepunktet langt nede ass *rister på hodet*alacocaina

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sett enda men hva er dealen med terje?? hva skjer? er ikke tilfeldighvis han dritings karen som loker rundt? blitt posta en gang før her....

gleds meg til å se ihvertfall, høres jo bra ut

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m_leikfoss

har ikke sett enda men hva er dealen med terje?? hva skjer? er ikke tilfeldighvis han dritings karen som loker rundt? blitt posta en gang før her....

gleds meg til å se ihvertfall, høres jo bra ut

Drita fyr ja. Men med ei pølse i kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være snille med terje stakkars, han er jo nesten et av høydepunktene i filmen... Han og ho med det syke frontpartiet :D ..... Men hele filmen syns jeg var sjefs....må hjem å se den idag (igjen)..tihi..

Den var hvertfall jævlig mye bedre enn den fra 2002, spes med tanke på musikk

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider