ErikMaus Skrevet Juli 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2013 Hei, Mistenker at kulelager/hjullager på en min Volvo V50 (1,6D 2005 103000km) begynner å bli utslitt. Tidvis under kjøring kommer det en ulyd som øker eller senker frekvenser etter farten, lyden vil fortsatt være der hvis man holder inne kløtsjen så jeg mistenker at det ikke har noe med motoren og gjøre. Men hva vet jeg. Under nedbremsing eller svingering har lyden en tendens til å bli borte men ikke alltid, det blir hverfall ikke noe verre. Merker heller ikke at det er noen form for vibrering i bil eller ratt. Det skal også sis at forstilling var byttet på ca 93000km, ville kulelager også bli byttet da? Begge dekkene foran er også veldig slitt(skal byttes på tirdag) kan de forårsake slik ulyd? Håper på rask tilbakemelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2013 Jekk opp ett og ett hjul, snurr på hjulene, lytt etter ulyd, skjenn etter slakk. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg