LouReed Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Hei :) Når jeg fyller på frostvæske på tanken til min Opel (Drittbil) Astra, lekker væsken ut med en gang. Hva skyldes dette? Er dette også grunnen til at temperaturmåleren går opp til maks med en gang jeg kjører? Kan dette også være grunnen til at bilen har en tendens til å stoppe i kryss ? hehe, jeg er totalt ubrukelig når det gjelder bil og setter pris på konstruktive tilbakemeldinger og ikke påpekninger om min inkompetanse :) På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Om den lekker rett ut er det ingen vits å fylle oppi mer. Da er det bedre å finne ut hvor det lekker og bytte delen/slangen det lekker i. Ja, det kan være grunnen til at temperaturen stiger til maks. At den stopper ved kryss tviler jeg litt på, men iallefall. Finn ut hvor det lekker. Fiks, fyll opp og kjør deg en liten tur å sjekk hvordan bilen er Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg