Dans2ur Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 skulle ut å kjøre i dag,men det kunne jeg jo bare droppe. plutselig kommer denne merkelige lyden når jeg vrir om tenninga?? noen ideer.har sett over jordings kablene fra batteriet å ut og de ser greie ut. bilen har staret prikk fritt å ingen problem med den. video her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 Flatt batteri? Mål batterispenning før og mens du prøver å starte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 har ikke noe å måle med her nå.bare voltmeter i bilen. det var ikke flatt når jeg kom ut i dag,men etter å ha prøvd å starte noen ganger nå å rota litt nedi motorn så er det rundt 6-7 volt igjen når jeg vrir om tenninga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 det hørtes bare ut som flatt batteri, så prøv og kast på en lader i noen timer, eller prøv starthjelp med startkabler, om ikke det fungerer, så er det vel bare og feilsøke :) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 Et utladet batteri holder 12V, et fulladet batteri har en hvilespenning på 12.8V ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 det holdt 12 når jeg skulle fyre opp første gang i dag. vi prøver med startkabler å ser hvordan det går :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg