MrErling Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 (endret) Hei, bilen min står parkert i asfaltert uisolert fellesgarasje. Pga. store og gode lufteåpninger i garasjen, blåser det inn støv og skitt, som legger seg på den. Bilen kan stå parkert i uker og blir svært støvete Spørsmålet er om det ikke vil være lurt å legge over ett bomullsdekke? Eller vil støvet «slipe» på lakken når dekke/trekket beveger seg i lufttrekken? Noen som kan anbefale ett dekke? Endret Juli 29, 2013 av MrHonda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Så lenge den ikje står i vind råk er det ingen problem Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrErling Skrevet August 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Takk for svar vwperformance. Noen som kan anbefale ett dekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Jeg bruker bildekke på min veteranbil kjøpt på biltema. Er mykt på innsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrErling Skrevet August 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 er den beregnet kun for garasje bruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Den jeg har er og beregnet for utendørs bruk. Men jeg bruker den i en garasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg