Gå til innhold

Dynamostøy på bilstereo, støyfilter plasseres hvor?

Ranger emnet

seat toledo

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet hvor man skal plassere støyfilter, for å få vekk dynamo/motor støy?

Kjøpte meg et støyfilter hos bilradiospesialisen, men står ikke hvor den har best effekt

for signalstøy?.Monterte den inn på forsterkeren, tenkte kanskje det ga best resultat.

Det funket dårlig. Så da prøver jeg her inne, som sikkert kan dette mere enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fjærnet lakken og fikk frem rent metall. Da skal jeg endre på kablingen og prøve ditt forslag:)

Minnes å huske at jeg strakk begge kablene under midtkonsollen fordi jeg kom best til. Det var nok

ikke så lurt. Skal endre på det og se om det vil hjelpe for signalstøy.Da kan jeg kanskje droppe denne

filter boksen, når jeg legger om kablene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nyttig forumside dette.Jeg er helt ny her inne og er strålende fornøyd. Sendte noen forespørsler i går ang trøbbel med abs,en

på bilen min. Fikk raskt svar på mulige feil som kunne være. Vet at denne siden blir flittig brukt. Når en har en eldre bil, så dukker det stadig opp nye ting. Prøver å fikse feilen selv, for å spare på dyre verksted regninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er om du f.eks har strømkabel langs høyre side av bilen. Under dørlistene, og på signal kabel på venstre side. Vil nok tro at turbo lyden din blir borte da du legger strøm og signal kabler fra hverandre ;)

Ja, fin forum side dette. Mange smarte personer her. Fått hjelp til mye selv jeg :)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider