sohaim Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Hei! Jeg lurte på om det er noen her som vet hvor man kan få skifta ut enkel DIN til dobbel i buskerud/oslo området? Bilen er en Audi A4 2006 modell. Mvh :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Du trenger ramme: Audi A4 (04-08) B7, monteringsramme DD - www.TransMedia.no og iso-overganger så er det plug`n play ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 i buskerud/oslo området Da ville jeg ha hørt med Dynabel Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sohaim Skrevet August 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Takk TKarlsen! Cossiemk1, men er det ikke slik at det ikke er plug'n play pga klimaanlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Takk TKarlsen!Cossiemk1, men er det ikke slik at det ikke er plug'n play pga klimaanlegget? Må vel flytte på klimakontrollene ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZynThraX Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Da jeg sjekket opp i dette på min B6 (2002) så fant jeg fort ut at det ble for mye arbeid (for meg :P) Måtte bytte ut hele middt konsollen, ellers kan du alltids skjære til slik at klimekontrollene passer lengre ned. Og lage noen nye fester. Men hvis du vil ha det tilsvarende som original 2DIN så blir det å bytte ut midtkonsollen osv. Jeg gikk for en 1DIN med flip skjerm istede ;) fungerte perfekt det :D Vet ikke om det er noen spesiell type spiller du har tenkt deg, men kan være greit å ligge til at når man bytter fra original spiller til ettermarkedspiller, så må du ha en sånn liten boks som gir riktig signal til forsterkeren bak som sender signal til høytalere i bakdørene. I tillegg fikk jeg aldri min Pioneer spiller til å gå av og på av seg selv med tenning (ut ifra forhandleren jeg kjøpte spilleren hos) måtte jeg vist ha en boks for dette og da Audi ikke hadde styrestrøm kabel, men signal kabel fra ECU eller noe sånt. Siter Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk) Tidligere hatt : Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk) VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk) Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sohaim Skrevet August 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Takk for svar ZynThraX! Tror det blir en 1DIN spiller ja :) Har sett litt på Pioneer AVH-6300BT Har du link til en sånn liten boks du prater om? det hadde vært fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZynThraX Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 God spiller det, selv er jeg ikke sånn fanatiker på lyd så for meg fungerte hvertfall denne helt suverent. Jeg hadde selv 5300DVD, samme spiller med uten Bluetooth. Veldig enkle og greie menyer :D Kan se om jeg finner en link til denne litt senere, er egentlig på jobb nå :P Siter Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk) Tidligere hatt : Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk) VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk) Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sohaim Skrevet August 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 hehe så bra, møtte du på noe krøll når du skulle sette den inn? :D virker fin den, med muligheten for å "skjule" skjermen også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 HVIS du har orginalforsterker, så må du har iso-overgang til det, det finner du her: Audi, ISO-interface for originalforsterker - www.TransMedia.no Har du canbus i bilen, og/eller multiratt så finner du overganger til det også her: Universaltilbehør Audi - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg