Gå til innhold

vr6 i 6n

Ranger emnet


mjepson

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Linken din funka ikke, men søkte på mobile.de, og fant den trur jeg;

En rød 95 modell?

Den kommer på ca 135 lapper inn til norge ferdig regga!:D

 

Her kan du sikkert trekke fra litt i pruting, jeg trakk ikke fra de 16% en får igjen på kjøpsprisen i tyskland, men la heller ikke til no transport utgifter!

 

Rimelig rå bil ja!

 

Foressten ganske enkelt å regne ut selv;

 

http://www.tyskland.org/importavgifter.htm

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å dra det extremt så fins jo B&B VR6 turbo med 350 Hk har jeg for meg....:D

 

men det fins jo GTI 1.6 16v motorer med turbo som yter 225 HK tror det skulle funke bedre i en polo, man prater jo om at golfen blir nesetung med VR6, åssen blir det med polon da???

mercedes 230 E -92 nå.....

 

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

 

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det annslaget på pris jeg kom med er så der... Var litt usikker på hvor mye den egentlig veier, en orginal Polo veier vel rundt 945 eller no?

Det som trekker opp import prisen på denne bilen er jo slagvolumet på motoren, den koster faktisk bare ca 35000kr i tyskland, resten er avgifter!:mad:

 

Hadde man funnet en 1.8T, ville denne vært langt mer gunstig å importere;

Et teoretisk anslag på ca 102 000 kr ferdig på norske veier, hvis man tar utganspunkt i en lik på som er nevnt først da! ;)

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmk

En annen ting er jo godkjenning åssen funker det ???

 

Så lenge det er godkjent og skilter på den i tyskland, burde det vel gå greit? Har egentlig ikke peil, men det trur nok det ville vært en fordel å fått med seg alt man kan av papirer på ombygget!;)

Noen som vet?

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i sverige og biler som er godkjent i tyskland er ikke godkjente i sverige, selv om döm har TÜV papirer også videre

 

bilene må godkjennes her i sverige.....samme sak gjeller norge, men alt er jo mulig......:rolleyes:

mercedes 230 E -92 nå.....

 

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

 

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmk

men man skall ikke slutte å drömme....en dag kan man kansjke...:P

 

Da hadde det nok heller blitt denne;

http://www.mobile.de/SIDHmaEENurcGufa0To2WpTJA-t-vaNexlCsAsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1081421162A1LsearchPublicCCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A9%81N-t-vMkMoRDSmTh_X_xpordsO~BSRA6E25200DgolfD1997DGOLFKG%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5A2A0C147D1992A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111135098535&top=9&

 

Hvis ikke linken funker, så ligger bilen på mobile.de,

Golf3 med 412hk, kommer bare på ca 500 000 ferdig regga! Men så koster den over 200 000 i Tyskland da!'

Det hadde vært gøy det!:D

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpssummen på 135k er nå en ting.. men VR6 i 6N fungere visst dårligt (ifølge VW folk så muligens vett ka dei snakke om:D)

 

poloen er sikkert 1200-1300kg me vr6 maskin.. så den vil nok ikke stikke i fra alt som er akkurat.... tunge motorer.. men som

kid-a seie.. kjekt og brife me ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår