Logico Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Okay, beregnet med 1050kg jeg, de extra 250kg kosta faktisk 6000kr i avgifter! Altså rundt 141 lapper! Begynner å bli dyrt for noe som visstnok ikke skal ha de beste kjøre egenskapene syns nå jeg!:( Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by Logico Okay, beregnet med 1050kg jeg, de extra 250kg kosta faktisk 6000kr i avgifter! Altså rundt 141 lapper! Begynner å bli dyrt for noe som visstnok ikke skal ha de beste kjøre egenskapene syns nå jeg!:( Min 16v er 1010kg. vr6 blir nok noe tyngre ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by bmk Jeg bor i sverige og biler som er godkjent i tyskland er ikke godkjente i sverige, selv om döm har TÜV papirer også videre bilene må godkjennes her i sverige.....samme sak gjeller norge, men alt er jo mulig......:rolleyes: De fleste norske biltilsyn godkjenner TüV-godkjente biler uten å blunke! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg