Alek21 Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Hei, Jeg har en Audi A3 2004 Ambition og motorlampa lyser! Etter å ha vært på diagnose har jeg fått vite at det er en avbrytelse i rele for sekundærluftpumpe som skylder denne feilen. Er det noen som vet hvilket rele dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Reléet heter J299 In front left engine compartment, in W-box, near brake master cylinder [ATTACH]39890[/ATTACH] Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alek21 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 Takk for godt svar! Jeg finner igjen navnet på reléet i diagnosen, så dette stemmer nok! Jeg har nå letet rundt brake master cylinder, men jeg kan ikke finnet reléet eller denne w-boxen? Hva er en w-box, og er det mulig å gi meg noen flere retningslinjer på hvor målet befinner seg? Ser også det står i bildet du la ved at 1) er droppet etter 2003, og jeg har en 2004, har dette noe å si? Få forhånd takk! -Aleksander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg