Økter Skrevet August 6, 2013 Rapporter Share Skrevet August 6, 2013 Hei I vinter kom det endel snø og dum som jeg var kjørte jeg rett ut i det dypeste og trodde diffen kunne redde meg, som jeg forventet kom jeg opp men jeg plager meg litt av den automatiske deaktiveringa når jeg passerer ca 25kmt. Så hvis jeg skal komme opp en bakke og må ha litt fart skrur den seg av og jeg kommer ikke opp...Er det en mulighet og fjærne ledningen som gjør dette? Har leita litt rundt men finner ikke noe om det, har også noen kamerater som sier det er en Grønn/Gul ledning under panelet til bryteren du kan klippe/ta av. Men jeg finner ingen ledninger som tilsvarer beskrivelsene...Noen som har funnet ut av dette eller vet om andre måter? Legger ved et bilde av kablene som går til bryteren. [ATTACH]39923[/ATTACH] Takker for svar Lars Erik Økter Siter Audi 100 2.3 1992 Toyota Crown 2.6 1973 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 7, 2013 Rapporter Share Skrevet August 7, 2013 Jeg har hørt at det er den Blå ledningen, men her ser jeg 2 blå (kan det virke som), vet ikke hvilken. Grunnen til at den deaktiveres over 25 km/t er pga. slitasje, du vil slite ut diffen mye fortere ved å klippe den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Økter Skrevet August 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2013 Takk for svar :) På den kontakten til venstre på bildet er det en blå og sort ledning og på den til høyre er det en grå og blå, og en som er blå og sort.. Skal forhøre meg litt mer og se hva jeg får til ;) Siter Audi 100 2.3 1992 Toyota Crown 2.6 1973 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg