Gå til innhold

Idiot parkering!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Her om dagen sto jeg pent og pyntelig parkert på liertoppen, med steinkant type DIGER foran meg... dvs j må rygge for og komme meg ut da j ikke kunne kjøre over denne kanten...

dette var en "ekte" parkerings plass og det var meningen at folk skulle stå sånn, oppmerket og greier...

TROR du ikke d hadde parkert en idiot BAK meg når jeg kom tilbake, faktisk flere idioter bak de andre bilene som hadde parkert som meg...

klarte og lirke bilen min ut derfra men de ved siden av meg hadde ikke kjangs og måtte vel bare vente da...

uanz så tok j en lapp og skrev "IDIOT PARKERING" på den og la den under viskern hans... får håpe han skjønte hvorfor j gjorde d

"nei-jeg-kjører-fin-bil-jeg-så-j-parkerer-der-det-passer-meg"

typen :mad: :mad: :mad:

ihvertfall, man skulle hatt en blokk med ferdigtrykte lapper med en eller annen lur setning på som forteller folk hva man syns om slik parkering...

aaaaaarrrrrrhhhhhggggg!!! måtte bare få det ut :D

var jo en fin volvo han kjørte da....men å tyde på parkeringen hans så er han nok ikke mye bil interresert... eller kanskje d var en dame... no offense til damene her men mye rare parkeringer ute og går der az :D og pensjonister

hehe virker vel som parkering er min lille kampsak..MEN d r nok bare en brøkdel av hva som irriterer meg når d kommer til bil og slikt...hint hint Torhild Skogsholm!!!

ps d r skogsholm vår kjære samferdsels minister heter? jaja

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dulte ham i bakenden før du drar, og klistre 'Husk brekket neste gang du parkerer foran noen!' på viskern.

har opplevd idioter (påsketurister) som parkerer hvor de f*** vil, og har lyst til å rive opp dørene når jeg omsider klarer å passere.

annet enn det så har vi jo falken osv hvis de parkerer en plass det ikke parkeres skal ;) you play, they pay!

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe har ringt falken/viking når en eller annen tulling har parkert på tryne utafor jobben... en ond liten glede d az..:cool:

i gata der j bor er d oxo mye drit parkering...

kjipt med ambulanse som sliter med og komme forbi da d bor mange eldre i område...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ihvertfall, man skulle hatt en blokk med ferdigtrykte lapper med en eller annen lur setning på som forteller folk hva man syns om slik parkering..."

Har noen slike i bilen.

Kan scanne de snart så kan du printe ut om du vil.

Er ENDEL idioter der ute når det gjelder parkering ja :)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Er ENDEL idioter der ute når det gjelder parkering ja :)

word!!

kan sikkert merke meg minst 10 bilister på 10 minutters kjøring som gjerne skulle tatt lappen på nytt.

nærmer seg farlig amerikanske tilstander her til lands. så lenge det ikke står skilt om noe, så er det ikke farlig. folk har glemt å bruke huet!

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å lage ferdigtrykte SKJEMAER med linjer der du kan fylle ut ord.

Nå har du parkert __________ meg (Forran, bak, ved sidenav)

Jeg sleit ___________ med å komme ut. (Som faen, noe jævlig, littegrann).

Osv....

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Er bare å lage ferdigtrykte SKJEMAER med linjer der du kan fylle ut ord.

Nå har du parkert __________ meg (Forran, bak, ved sidenav)

Jeg sleit ___________ med å komme ut. (Som faen, noe jævlig, littegrann).

Osv....

hehehehe lol lol :D

ligner litt på sånn adjektivfortelling vi lagde på skolen.

Men, ikke dumt... må få prøvd å lagd noe slikt, husk:

Jeg synes du skal _______________________ (ta lappen på nytt, få fingern ut av hølet, skaff deg briller, fortsette den gode jobben)

Hilsen _________ (illsint, fly forbanna) sjåfør av en _________ (ford, opel, nissan).

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ei kjerring (i 60-65 åran) som hade parka på en p-plass å hadd litt hastværk førr å nå butikken så ho hadde ikke satt biln i gir eller handbrekk på.

å e å en kompis stoppa førran biln pga vi sku hent nån folk.

det va ei lita helling der ho hadde parka så idet kjerringa gikk inn i butikken bjynnte biln å trill måt oss...

dn kom heldivis sakte mot oss så vi rygga fort bak å spratt ut førr å stopp bil å trill ut i veien... jeje

vi fekk gidd beskjed te ho der kjerringa om at bil trilla fram, e sa at ho mått rygga bak å sætte dn i gir å handbrekk på.....

så... kansje vi sku bærre latt dn trill i biln ... men men... d e sånn man tenke på i ettertid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tombra

Hahaha!

Hawkon: Ikke greit å bo på Oppdal i påska? :D

er du noen gang i Oppdal i påska, så får du se ting du aldri trodde skjedde. Her parkerer folk med to hjul på fortauet mens de to andre står på fotgjengerovergang, bare for å slippe å gå 20 meter til butikken. Alle SKAL ha plass på torget.

Spesielt idiotisk var ei (kjerring) som parkerte ved siden av parkeringsplassen som gjorde at hele torget ble stengt av. Ungene var fremdeles i bilen, og folk tuta og kom med skjellsord til ungene... jaja... kanskje ikke deres feil men...

jobber selv i skisenteret og venter ikke med å ringe vår vaktmester som kjører en 4WD hiace :D har dratt mange biler bort fra parkeringsplassene med den.

late turister nå til dags, esse!

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess den mikke greia var d egentlig j mente, var en kamerat som fortalte at han hadde (el faren hans) hadde fått tak i en blokk med sånn, akkurat som post its :):)

2010 VW Scirocco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å se mye fin parkering kan man gjerne ta turen til Hamar..

spesielt utenfor den ene Rimi sjappa her.. der er det merket opp parkeringsplasser.. i 90 graders vinkel mot fortauet.. så da parkerer jo såklart folk hvordan?? joda.. LANGS MED fortauet.. altså blir det bare halvparten så mange plasser... jeg mener. HALLO?? så når jeg og en kamerat da parkerte helt inntil en feilparkert bil.. både foran og bak den..hehe.. hvem var det som var forbanna da? joda.. idioten som hadde parkert feil.. sitat fra sint parkeringsidiot "HEI!! JÆVLA TULLINGER!"!! ÅSSEN SKAL JEG KOMME MEG UT NÅ DA???!!! HÆ?? hva FAEN har du med at jeg parkerer slik.. jeg parkerer akkurat FAEN SLIK JEG VIL!!!"

jepp.. finfint

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m_leikfoss

jess den mikke greia var d egentlig j mente, var en kamerat som fortalte at han hadde (el faren hans) hadde fått tak i en blokk med sånn, akkurat som post its :):)

Da er det bare å starte å printe ut....

Hva har vi vindusviskere til? ;)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Da er det bare å starte å printe ut....

Hva har vi vindusviskere til? ;)

hadde d ikke vært for at printern ligger i skapet, ødelagt så...

2010 VW Scirocco

Lenke til kommentar
Del på andre sider