Gå til innhold

Idiot parkering!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by vagen

Stod ute i sola her om dagen, og bestemte meg for at det var på tide å ta en skikkelig vår rengjøring av bilen. Stod i skyggen og vasket. Når jeg var ferdig kjørte jeg den frem i sola, og stod å koste meg med synet av en hel forbanna gjeng med riper på begge sider av bilen, og noen fine parkeringsbulker.

Åh, jeg bare ELSKER folk som parkerer inntil deg og slår døra borti' bilen. Drar vesker, ryggsekker, drittunger, og handle vogner inntil bilen. flotte mennesker.

Nå skal det bli full rubbing og polering, så kjøper jeg en hammer som jeg bruker på alle biler som parkerer tett inntil meg heretter.

*oppgitt*

Da sier jeg somregel : En ripe på min bil, en finger mindre på din hand....:D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det antheus

eldre tror de er bedre uanz... kan ikke telle hvor mange ganger j har måttet bråstoppe for en eller annen gammel mann med hatt som ikke har overholdt vikeplikt el loka i rundkjøring... en av favorittene er jo oxo dundre ut på forkjørsvei uten å se seg for eller ikke slippe inn folk som skal på motor veien,man plikter tross alt og legge seg ut i venstre fil eller bremse for å gjøre d enklere for de som skal på motorveien....

sier ikke at j kjører perfekt og gjør sikkert mye feil, men sånne idiot ting gjør j ikke

god påske

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er ikke folk som ikke kan parkere.. det er idioter som skal ut på motorveien i 80sona ++ som bruker HELE axx feltet på kjøre,, og i enden har han klart bare å oppnå 60km!

Og enda verre at han slenger seg RETT ut i venstre feltet og tror han skal forbikjøre biler..

Og generelt venstrefelt rånere... Er så greit at det finnes veiskulder og buss/taxi felt:)

Øker bilen forran deg fart, så følg trafikken,. ikke vær sinka!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

Karen ble sikkert imponert da han fant en lapp der avsender hadde truffet blink på den eneste muligheten for orddelingsfeil..

hva mener du? hvor vil du hen med å skrive det? hva oppnår du nå?

fullt mulig d r en form får skrivefeil el no lignende der men hva har d med saken å gjøre? er d egentlig noen vits og kommentere d?

hold deg til topic, d r oxo irriterende med folk som enten slenger drit eller bare sier et eller annet bullshit.. hold d for deg selv, j r helt uinterresert...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d r jo en måte og se d på da men...

tanken var jo faktisk at dette var ren idioti ikke noe med hvor flink man er til å parkere da han hadde stengt meg helt inne...

menmen gidder ikke diskutere det lizm, har uanz ikke no med saken og gjøre...

heh faktisk litt stolt at en tråd j har lagd har fått så mange svar

back to topic :D

2010 VW Scirocco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Da sier jeg somregel : En ripe på min bil, en finger mindre på din hand....:D

Har erfaring med det fra før. Har sparket inn døra på en bil + ripet opp en bil ifra venstre frontlykt helt rundt og frem til høyre frontlykt på noen "¤%/"¤/"#¤ folk som måtte parkere 10cm unna bilen når jeg hadde parkert så langt unna inngangen på butikken som mulig, og hele parkeringsplassen var tom.

Tror det må være noe med det at jo finere bil du har, jo mer gøy er det for tilbakestående å parkere inntil deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting jeg synes er at folk kan lære seg å la være å bruke 2 p-plasser....

Ser ofte idioter som parkere helt på tvers i gata og bruker 2 plasser.... kjipern når du kommer seint hjem og null ledige plasser

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

en ting jeg synes er at folk kan lære seg å la være å bruke 2 p-plasser....

Ser ofte idioter som parkere helt på tvers i gata og bruker 2 plasser.... kjipern når du kommer seint hjem og null ledige plasser

Jeg bruker alltid å sette bilen på skrå, på to parkeringsplasser. Sånn at jeg slipper å ha en bil klint oppi min, for at noen skal klare å dunke ei dør borti den osv..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by warwick

Helt enig med deg Yoneck. Jeg HATER orddelingsfeil!! Hva er det som er så vanskelig?

warwick: forklar meg hva som er feil da, så slipper j og gjøre samme feilen igjen...:)

2010 VW Scirocco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh må bare le...

ja j skjønner jo at d r noe å henge seg opp i... latterlig...

tenkt over at j skriver "j" isteden for "jeg" og "d" istedenfor "det"?? herregud hvordan skal man få sove nå...

nei bare kødder... greit d var en feil der men er jo lite poeng å henge seg opp i da... bare d j vil frem til...la ikke posten skli helt ut...

back to topic... idioter i trafikken!!!

2010 VW Scirocco

Lenke til kommentar
Del på andre sider