Gå til innhold

Idiot parkering!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

På skolen min så er det nesten bare jenter som kjører til skolen og det er daglig at noen parkerer hverandre inne.

Men ikke bare det. Ingen av radene er rett. De parkerer for langt til sidene så bussene sliter og lager skikkelig kaos til tider.

Så sånn går det når masse jenter som nettopp har fått lappen skal parkere sammen

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ikke vær så sikker på det da... Jeg med hiace og bilhenger har ikke noen problem med å smyge meg igjennom tett parkerte gater p grunerløkka og i tilegg lukeparker eutenfor her:)

og det er ikke et kort kjøretøy for å si det slik!..

hiace_henger.jpg

Tar det som en "kose-utfordring"..

Men ser folk som gir opp med en gang dem TROR det er for trangt..

man lærer av å feile

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul bil på hengern der :D

j r SIKKER på min egen parkering, sikkert ikke verdens beste sjåfør men parkere ihvertfall ikke ulovlig/i veien for andre...

mye loka kjøring i d hele tatt i norge, en av mine favoritter: ligger i venstrefila på motorveien uten og kjøre forbi noen, bare kjører der lissom, slev om d r helt tomt i høyrefila... idiot!! kan faktisk få bot for det da d ikke r lovlig kjøring...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn mikke mus lapp tror jeg at jeg må ha meg gitt. Kan nok bli nyttig på skolen. Der parkerer folk som idioter for å si det mildt.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda er meg:) hehe

Nei men som sagt. som du sier jeg er også selvsikker på min kjøring... Og da mener jeg at INGENTING stopper meg i fra å kjøre/parkere DER jeg vil:)

alt går bare man kan.... desutten er jeg en sånn gir faen type :)

alt går....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod ute i sola her om dagen, og bestemte meg for at det var på tide å ta en skikkelig vår rengjøring av bilen. Stod i skyggen og vasket. Når jeg var ferdig kjørte jeg den frem i sola, og stod å koste meg med synet av en hel forbanna gjeng med riper på begge sider av bilen, og noen fine parkeringsbulker.

Åh, jeg bare ELSKER folk som parkerer inntil deg og slår døra borti' bilen. Drar vesker, ryggsekker, drittunger, og handle vogner inntil bilen. flotte mennesker.

Nå skal det bli full rubbing og polering, så kjøper jeg en hammer som jeg bruker på alle biler som parkerer tett inntil meg heretter.

*oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som ikke kan parkere skikkelig er noe drit ja.. hater det selv.. noe så grådig..hehe

uten for blokka min mor bor i så er det mange som ikke kan parkere.. de stiller seg gjerne oppå eller så tett opp te linja som over hode mulig.. og det gjør den på andre siden og.. sånn at det bare blir en liten plass i mellom..

og jeg..som har liten bil.. pleier å parkere mellom.. bare for at de ska lære seg at bilen dems ikke er noe mirakel som fortjener spesial oppmerksomhet.. har blirr veldig flink til å bruke speil når jeg rygger for å si det sånn..hehe :)

har og fått en lapp på ruta..om idiot parkering.. og den skjønte jeg ikke.. sto så lovlig som det var mulig.. var og bare vekke fra bilen i 10 min (inne på bens stasjon..)

jeg hadde rett før jeg gikk inn fylt luft i dekka.. så jeg lot bilen stå ved punpa (gooooood plass på andre siden av meg..)

skulle no bare inn å kjøpe en snus..men det var kø inne..derfor tiden..

mange som tror de kan komme her og si og gjøre hva de vil for at de har evt bedre bil,er eldre osv..

jaja.. om det er noen som vet om hvor man kan få kjøpt en sånn blokk..så si fra..hehe :)

*har ikke printer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m_leikfoss

Her om dagen sto jeg pent og pyntelig parkert på liertoppen, med steinkant type DIGER foran meg... dvs j må rygge for og komme meg ut da j ikke kunne kjøre over denne kanten...

dette var en "ekte" parkerings plass og det var meningen at folk skulle stå sånn, oppmerket og greier...

TROR du ikke d hadde parkert en idiot BAK meg når jeg kom tilbake, faktisk flere idioter bak de andre bilene som hadde parkert som meg...

klarte og lirke bilen min ut derfra men de ved siden av meg hadde ikke kjangs og måtte vel bare vente da...

uanz så tok j en lapp og skrev "IDIOT PARKERING" på den og la den under viskern hans... får håpe han skjønte hvorfor j gjorde d

"nei-jeg-kjører-fin-bil-jeg-så-j-parkerer-der-det-passer-meg"

typen :mad: :mad: :mad:

ihvertfall, man skulle hatt en blokk med ferdigtrykte lapper med en eller annen lur setning på som forteller folk hva man syns om slik parkering...

Hehe. jeg fikk en gang en lapp under viskeren. Jeg hadde vunnet ett års gratis medlemsskap i "underutviklede trafikanters landsforening" .. Jeg jobbet for upc, det var minst to uker siden det hadde snødd sist, så jeg tok sjansen på å parkere foran en garasje uten hverken hjul- eller fotspor utenfor. I løpet av den timen jeg var inne hos kunden skulle visst gjerne vaktmesteren ha vært ute med traktoren sin.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider